نمره زبان برای ویزای کانادا + آخرین مطالب
نوشته شده توسط : media

نمره زبان برای ویزای کانادا در هر یک از روش‌های تحصیلی و کاری متفاوت است و شما با حداقل نمره مورد تایید باید مهارت زبان انگلیسی خود را اثبات کنید تا ویزای شما توسط اداره مهاجرت کانادا صادر شود. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان، کارشناس امور مهاجرتی کانادا تماس بگیرید.

جهت اخذ انواع ویزای کانادا اولین شرط برخورداری از مدرک زبان انگلیسی با شرایط اعلامی از سوی سفارت کانادا است و شما باید مدرکی دال بر مهارت‌های زبانه خود را ارائه کنید. در حال حاضر بسیاری از متقاضیان مدارک آیلتس، تافل و آزمون زبان TEFF را برای انواع روش‌های مهاجرتی ارائه می‌کنند. بنابراین هر چقدر نمره زبان فرد بیشتر باشد، شانس دریافت ویزا بیشتر خواهد بود.

نمره آزمون زبان TEFF برای ویزای کانادا

نمره زبان برای ویزای کانادا در هریک از روش‌های مهاجرتی متفاوت است. افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری به کشور کانادا را دارند، می‌توانند مدرک زبان فرانسه را ارائه کنند. در حال حاضر نیز آزمون‌های مختلفی برگزار می‌شود که یکی از این آزمون‌ها TEFF است.

آزمون TEFF کانادا از انواع آزمون ارزیابی زبان فرانسه است. این آزمون برای متقاضیانی که قصد مهاجرت تحصیلی در کانادا را دارند برگزار می‌شود؛ بنابراین چنانچه نمره مناسبی را در این آزمون دریافت کنید، می‌توانید ۵۰ امتیاز سرنوشت‌ساز برای دریافت اقامت دائم را دریافت نمایید.

هر چند مدرک آزمون تف مورد تأیید کشور کانادا است، اما افرادی که قصد مهاجرت و اخذ اقامت دائم این کشور را دارند، باید نمرات آزمون زبان خود را با معیار زبان کانادایی معادل‌سازی کنند. نتایج این آزمون در قالب ۷ سطح اعلام خواهد شد و نمره رد یا قبولی ندارد. نمراتی که اعلام می‌شود یک ارزیابی از سطح زبانی آنها است و تا دو سال اعتبار خواهد داشت.

نمره زبان آیلتس برای ویزای کانادا

آزمون آیلتس از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که معیار مهمی جهت سنجش توانایی افراد در زبان انگلیسی محسوب می‌شود. شرکت در آزمون آیلتس و دریافت نمره قبولی از مواردی است که برای مهاجرت به کانادا بسیار ضرورت دارد و با دریافت آن برای مهاجرت به کانادا امتیاز ویژه‌ای کسب خواهید کرد. نمره مورد نیاز آزمون آیلتس در روش‌های مختلف مهاجرتی متفاوت است و در جدول‌ زیر حداقل نمره در هریک از برنامه‌های مهاجرتی را ارائه کرده‌ایم.

نمره تافل برای ویزای کانادا

آزمون تافل توسط اداره مهاجرت کانادا مورد تأیید نیست، اما برخی از دانشگاه‌های این کشور برای پذیرش دانشجویان آزمون تافل را نیز می‌پذیرند. نمره زبان برای ویزای کانادا از طریق آزمون تافل برای اخذ ویزای تحصیلی از سوی دانشگاه‌های مختلف اعلام می‌شود.

نمره‌دهی آزمون تافل از صفر تا ۱۲۰ است و هر دانشگاه نمره قبولی خاصی را در نظر می‌گیرد. از آنجا که نتیجه این آزمون یکی از نمرات مورد تأیید دانشگاه‌های کانادا است، باید نمره بالای 7 را ارائه کنید تا شانس پذیرش شما افزایش یاید. در ادامه به برخی از دانشگاه‌های معتبر کانادا که حداقل نمره تافل را برای پذیرش اعلام کرده‌اند، اشاره می‌کنیم.

نمره آزمون سلپیپ CELPIP برای ویزای کانادا

آزمون سلیپ از مهم‌ترین آزمون‌های اجرایی توسط اداره مهاجرت کانادا است که برای سنجش میزان توانایی افراد در زبان انگلیسی برگزار می‌شود. این آزمون به دو صورت سلیپ جنرال و سلیپ جنرال اس طراحی شده و بهترین مدرک زبان مورد تأیید این کشور است.

حداقل نمره زبان برای ویزای کانادا

برای دریافت ویزای کانادا شما باید نمره قبولی متفاوتی را در هر برنامه کسب کنید. حداقل نمره زبان برای ویزای کانادا در آزمون‌های مختلف براساس دو معیار نمره‌دهی CLB و NCLC تعیین می‌شود. با توجه به اهمیت اطلاع از نمره مورد نیاز، در ادامه به حداقل نمره زبان در برنامه‌های مختلف جهت اخذ ویزای کانادا اشاره کرده‌ایم.

نمره تافل برای ویزای کانادا | دکتر نجما توکلیان

حداقل نمره زبان برای ویزای کانادا در روش اکسپرس اینتری

چنانچه شما در هر چهار مهارت زبان فرانسوی امتیاز NCLC ۷ یا بالاتر را دریافت کنید، می‌توانید برای اخذ اقامت خود اقدام نمایید. اگر در چهار مهارت زبان انگلیسی امتیاز ۵ به بالا را کسب کنید، ۵۰ امتیاز اضافه دریافت خواهید کرد و چنانچه امتیاز زبان انگلیسی شما ۴ یا کمتر باشد، ۲۵ امتیاز اضافه می‌گیرید.

خلاصه مطالب

نمره زبان برای ویزای کانادا در آزمون‌های مختلف و بر اساس روش‌های مهاجرتی از جمله مهاجرت تحصیلی و کاری متفاوت است و افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، باید مدرک آیلس یا مدرک زبان TEFF را ارائه کنند. برخی از دانشگاه‌های این کشور نیز افرادی که دارای مدرک آزمون تافل هستند از جمله دانشگاه اتاوا، تورنتو و را پذیرش خواهند کرد. بنابراین دانشجویان بین‌الملل با ارائه نمره مناسب امکان دریافت ویزای تحصیلی این کشور را خواهند داشت.

در روش اسکیل ورکر و تجربه کانادایی افراد باید نمره 7 یا 7.5 را ارائه کنند که در این صورت شانس دریافت ویزا بیشتر خواهد شد. با توجه به اینکه حداقل نمره زبان جهت اخذ ویزای کانادا هر سال تغییر می‌کند، می‌توانید با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان کارشناس امور مهاجرت و پناهندگی کانادا در تماس باشید.

 
 
Mediatopblogs

 





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: